Defne74 Seval-47 bana 19 da gel dediler canım grip oldugum için gitmemiştim şuan 20 yaparız dediler o zman da işler çıktı gidemedim 21 de bakacaz yapılırsa giderim
Merve_0109 Seval-47 1 doz 20 haftalık oldum 2 doz 24 haftalık oldum hamileyken zaten iki doz vuruluyor
Seval-47 Merve_0109 evet bana da iki doz olduğunu söylediler de gittiğim zaman yapmadılar bebeğin hareketlerini hisset öyle gel dediler
Sesame21 Seval-47 covid 2. Dozu 18. Haftamda olduğum için tetanozu aile hekiminin onayıyla 21. Haftada olacağım.
Caglaluna Seval-47 yok öyle bir şey demediler. bana doktor 20. Haftadan sonra yaptır dedi. O yüzden 21 de gittim 🥰
Seval-47 Merve_0109 bana öyle dediler bende tedirgin oldum ilk gebeliğim hiçbişey bilmiyorum bebeğimin hareketlerini de hissedemedim daha