Kızlar dualarınıza ihtiyacım var benim Alp oğlanım biraz aceleci çıktı gelmeye çalıştı iki gün önce belimden kasıklarıma vuran sancılarım vardı yarım saat kadar tekrarladı daha sonra beklemek istemedim ve hemen doktora gittim ultrasonda kasılmalarımın olduğu belli oldu bebek kafasını rahim ağzına dayamış iyice Allaha şükür açılmam yoktu bir gün boyunca hastane yattım ve sancıları durdurduk şuan evde ilaç tedavisine devam ediyoruz dualarınıza bizi de katarsanız çok sevinirim 😔🤲💙