Merhaba arkadaşlar 18 haftalığım ilk gebeliğim hareketi düne kadar karnımın alt tarafında hafif hafif hissediyordum ama dün kendimi biraz zorladım yani yüksek bir yere kolumu uzattım ve dünden beri pek bşy hissedemiyorum ve korkuyorum ya ilk gebeliğim