Kızlar 3 gün önce hastaneye gittim ciğer geliştirici iğne vurmuşlardı erken doğum riski olduğu için. 35 haftalığım bebeğimin hareketlerinde azalma oldu sizce hastaneye tekrar gitmeli miyim ? Korkulacak bişey varmı ister istemez kafaya taktım normalde hiç durmaz yerinde şimdi gün içinde toplasan 7 -8 kere falan ediyor oda benim hissettiğim acaba kanala girdiği içi alanı daraldığı için mi azaldı yoksa o ciğer geliştirici iğneden dolayı mı ?