tugbadugan0000 Bsragklp 20gun önce yaptım bidaha olsa yine orda yaparım Cook guzel hastane gercekten 😊
Gizemin-minnakI @“Bsragklp” doğum yapanlar memnun . Tek kişilik ve ya iki kişilik odalarda kalınıyormuş. Tek kişilik odalarda eşe refakatçi olması İçin izi veriyorlarmış. Özel gibi diyorlar
Beyzanur138 a-melis odalar felan çok iyi temizlik felan ama bende enfeksiyon olmasına rağmen erken taburcu ettiler 2 kez dikişlerim attı ilgilenmediler hemen eve göndermek için uğraştılar ve o 2. Kez dikildiğinde canımdan can gitti şuan özelde tedavi görüyorum
Bsragklp tugbadugan0000 suan gatada muane oluyorum 40. Haftaya girdim şehir hastanesini bana çevremde çok öneren oldu ama karar veremedim bir türlü
Aybukeada Bsragklp bende GATA’ya gidiyorum ama doğum yapan tanıdık falan hiç yok kafam karışık suan 10 hafta olduk
Canmyavrumm Ben dogum yapmadım ama oraya gıdıyorum suan ıcın normal hastane henuz aman aman bır ışgı gormedım bende ovgu uzerıne gıttım .burda dogum yapanları takıp edeyım barı
Cerennntn Dogum yapanlar mesela dogum sirasinca acilma olana kfar yaninizda duruyorlar mi Sizi rahatlatacak bsiey felan diyorlar mi Cnku bazi hastanelerde kotu davranıliyor bi tek sen mi doguruyosun diyip azarliyolar.
Bsragklp Cerennntnş Cerennntn şehir hastanesinde es işle birlikte bi odada kalınıyomus doğum olana kadar cok ilgi gösteriyorlarmış bende öyle duydum oyuzden benimde kafam biraz karışık
Cerennntn Bsragklp Herkese mesela cinsiyeti soylemiyolarmis erkenden benim 12. Haftalikken soyledi cinsiyetini kime sorsam 25 ve 30 haftalarda soylediler diyolar hep