Elfmtn Haftanın içindeyim yalancı sancılarım var ancak rahim açılması yok. Meryem ana otunu ne zaman suya koymalıyım. Doğum başlamadan koyan var mı ?
Mehparesultan Elfmtn pazar gününden beri acıkmam var koydum 1 haftadır suyun içinde gelen giden yok daha
2prens-annesii Elfmtn sancınız varsa suya koyup dualarını okuyup açıldıktan sonra da suyundan içmeniz gerekiyor 🤗 ilk doğumumda bneim çok işime yaramıştı. 1 Cm açılma var demişti doktorum sancımda vardı ufak ufak öğlen 12 de eve gelip koyduk suya akşam 10 da 5 cm ile hastaneye yatışım yapılmıştı. Bu doğumumda da kullanıcam inşallah 🤲🏻
Gonul_enes Elfmtn doguma girdim annem koydu suya dua okudu ama ayni zsmanda hep, benim de suyum geliyodu rahmim acilmiyodu cumki sancim yoktu, allaha sukur suni alimca acildi dogurdum
muges44 Elfmtn Sancılar geldiğinde doğum başladığı zaman koyulur diye biliyorum kolay açılman olsun diye ama🤷🏻♀️ Öncesinde koyulmaz sanırım eğer koyuluyosa açılmam yok sancım yok şuan hemen koyiiim yani işime gelir😂 sanmam