Slm kızlar benim oğlum iki hafta önde gidiyor hep su an 37+1 haftalık oldum bebek 26 haftadan beri baş aşağı ve bu son haftalarda bayağ aşağı inmiş doktor 5 Kasım 19 Kasım arası dedi sizce erken gelir mi birde hiç uyku uyuyamıyorum bacak ağrılarımdan ve asla döneniyorum okadAr sıkışık uyanıyorum ki allahım sanki karnım patlicak gibi ölüm gibi geliyor iki adım tuvalete kadar çok zorluk çekiyorum bende anlamdım bu nasıl iştir sizin yardımınıza ihtiyaç duydum fikri olan bildiklerini yazsın şimdiden çok teşekkür ederim😓