Curcu bnce norml doğum için ısrarcı olun çatınız müsaitse çnkü norml daha rahat cnm hmen ayağı kalkablcksn bn tüm hamilelik sürecimi özelde geçirdim doğumum devlet Hastanesi’ne denk geldi çok korkmuştum ama korkulcj bi durum yokmuş eğer norml doğumda ısrar edince kabul ederlerse norml yapın ama illa sezeryan derlerse gerekrse hastane değişin çnkü hiç birşey siz ve çocuğunuzun sağlığından önemli değil cnm çnkü bazı doktorlar sezeryan da ısrarcı oluyorlar