evlatkokusu0806 geçenlerde bende çok hasta oldum en kötüsü de öksürük olayiydi annem biz çocukken hep yapardı bize bir kase bal limon ve karabiber koy karıştır onları günde iki üç yemek kaşığı iç bir de akşam yatmadan ve sabahları bir bardak sıcak suya bir tatlı kaşığı bal ve yarım limonun suyunu sık karıştır çay gibi onu iç bunu da doktorum söyledi beni bu ikisi üç günde toparladı öksürük falan kalmadı canım