mislinaninannesi doğuramıyorum doğuramıyorum dedim ama galiba bebişim geliyor 😀akşamdan beri kasılma vardı şuan saat tuttum 6 dakikada 1 geliyor.5e düşerse hastaneye gidicem
mavi-woswos mislinaninannesi bende iki saat once dogum yptm.6 dk 1 e dusunce bi dus alip kendmi hastneye zorla attim.geldgmde tam aciklik dendi ve 10 dakikada dogum yptm.darisi size İns 💙
Aysebln mislinaninannesi Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 sağlıkla kavuşun bebeğinize 🙏
S-Halilova21 mislinaninannesi Allah yardimciniz olsun kolay bir dogum ile bebeginizi sag saglam kucaginiza alin 🙏
mislinaninannesi Sheqer evet bahsettigim sey sanci oliyor karnim sertlesip yumuşuyor.suan hafif kasık agrım da var
S-Halilova21 mavi-woswos ayy tam istedigim dogum evde sancilarimi cekip tam acilma ile hastaneye gitmek 🙏🥰 evde ekstra bir egzersiz vs yaptiniz mi ?
mislinaninannesi S-Halilova21 bnde çok istiyordum nasip oldu😊işimi gücümü temizligimi kendim yaptım onun dışında ekstra bir egzersiz yapmadım
S-Halilova21 mislinaninannesi bende ogle yapiyorum herkes bana kendi kolla dinlen vs gibi seyler soyluyor ama Ben elimden geldigi kadar hareket etmeye calisiyorum 😌 hayirlisi ile buyusun yavriniz bahti kismeti hep guzel olsun 🥰🙏
mozen mislinaninannesi merhaba bu kasılmalarınızda doğumunun baslamıs mıydı ve şuan 6 dk da 1 kasılmam var ama çok sancılı degıl ne yapmak gerek bilemedim sadece rahatsız edıcı gıbı.