ppapatyaa canım post baya eski ama inşallah görürsün bende bu gün kullandım yan etki olarak ateş ve üşüme halsizlik yaptı doktorumada ulaşamıyorum seninde böyle olmuşmuydu doktorun ne dedi normalmiymiş hastaneye gidip birşey yaptırmam gerekiyor mu acaba