Kızlar merhaba 7+3 haftalık hamileyim ilk hamileliğim düşük tehlikem var doktor fitil verdi 2 iğne yaptı kanamam durmuştu bu gun ayaktayken bırden bır ıslaklık hıssettım baktım ki kan sonra lavaboya gıttım gelmeye devam ettı acile gittik orda beni çatala yatırıp alttan plastık bır şey koydu kadın ardından 3 parmağını vajınamın ıcıne soktu ben bu işlemler yapılınca bayılacak gıbı oldum sonra ultrasonla baktı doktor rahım ağzında kanama var dedı ama bebegın kalbi atıyor kesede bir sıkıntı yok bu durumlarda sorunlu bebekler dünyaya gelebılıyor düşükte olabılır dedı benı teselli eder gıbı konuştu bu durumu yaşayan var mı😔😔😔