Sehnur koparamadim, desteksiz uykuya alistirma calistim alistiramadim gec kaldim, cumki 4,aydan itibaren verilirse daha basarili olurmus, sonrasinda da olurmus ama ben yapamadim, 2 yasina kadar her ikisinde de anamdan emmdigim sut burnumdan geldi ne gece uyudular ne gunduz..2 yasindan sonra kendileri duzeldi..ama 3 numarami desteksiz uyutmaya basladim emziriyorum mamasini veriyorum yatagina koyuyorum 3 4 defa yanina gidiyoruk pış pıs yapiyorum ins basarili olucam