MoM173 Kızlar aşı oluyorum yarın fazlasıyla heyecanlıyım çok endişelenmiştim olmak istememiştim ama yakalanırsak daha kötü olucaz
Zehra3868 MoM173 ben ilkini 14.haftada 2.sini 17.haftada oldum kol ağrısı dışında bişe olmadı ikisinde de şuna 21+1im içim rahat
Feyza-nur Askiletotomsu Merhaba annemiz, hamilelik ve emzirme dönemlerinde aşı önerilmektedir. Sağlık sorunlarınız için doktorunuza danışabilirsiniz. Forum’da aşıların gerekliliğinin sorgulanmasına izin veremiyoruz. 💜