Limonsever Arkadaşalar gebelik testi yaptım ilk başta ikinci çizgi çıkmadı negatiftir diye kenara bıraktım bir kaç saat sonra baktıgımda ince ikinci çizgi vardı başına böyle durum gelen var mı
Bhr075 Limonsever merhaba canım aynısı benimde olda birkaç dakika bekledim birsey çıkmadı çöpe attım. Bi 10 dakika sonra Birdaha baktım ki ikinci çizgi silik çıkmış gittim bitane daha test aldım ona da silik çıkmıştı şimdi hamileyim Birdaha yapın sizde
Sarikan93 Limonsever ben yaşadım canım şuan hamileyim ama tekrar bir test yap bence kesinleşmesi için ben ertesi gün bı daha yapmıştım oda aynı çıkmıştı
Cilekliruyam Limonsever açıkcası ben hamileliğimi öyle öğrendim. Şuan 36 haftalığız. Yarın sabah tekrar bir test al ilk idrarınla yap ikinci çizgi çıkabilir bende öyle olmuştu
Sevinc34 Merhaba ben de aynı şeyi yaşadım ilk 15 dakikadan sonra çıkan çizgiyi dikkate almamalısınız kuruma çizgisi oluşuyor yanıltıyor maalesef yine de isterseniz 2 ya da 3 gün sonra tekrar deneyin. Allah nasip etsin inşallah 🙏
Limonsever Sarikan93 yaptım bu sabah yine yarım saat sonra yine incecik silik ikinci öizgiyi gördüm pazartesi kan vermeye gideceğim
Limonsever Cilekliruyam yaptım bu sabah yine yarım saat sonra yine incecik silik ikinci öizgiyi gördüm pazartesi kan vermeye gideceğim
Bhr075 Limonsever giz dedim ben sana hamilesin diyeee. Benimde bugün bebeğimin kalbi durmuş düşük bekliyorum 🥺
Limonsever Bhr075 ya çok üzüldüm rabbim yeniden nasip etsin inşallah benimde gecen sene tam bu zaman bir kaybım olmuştu
Bhr075 Limonsever amin canım Allah razı olsun ne güzel bak rabbim gene nasip etmiş insallah bana da eder😞🙏