DILOS06 Bimden neler aldınız nevresim takımı alan var mı nasıl kaliteli mi birde yatak vardı ben reflü yatagı aldm ama ona da gerek var mı cok kararsız kaldım :)
Kumru_ DILOS06 Organik takımlar kalmıştı geçen sefer gelenlerden. Bir takım organik alt üst,bir tane yelek, dört çift çorap aldım. İki yaşındaki oğluma çek bırak uçak ve araba aldım. Ha bir de dijital baskül 😂
Meriiih DILOS06 bence o yatak gereksizdi :) ben küvet, kova, pamuklu battaniye, polar çorap ve bere aldım🥰
2melek_annesiii DILOS06 bende battaniye müslin nevresim takımı pamuklu takımlardan aldım hepside çok güzel hele nevresim bayıldım
maviay246 Elifinannesii_ bende patik aldım inş bu ay gebe kalırsam eşime sürpriz yapacam klasik kutu da 🌸🤗🤗🤗
DILOS06 Elifinannesii_ saglıkla kullansın bebisiniz :) ana kucagını bebekler kac aya kadar kullanabiliyor saglam mı kalitesi falan
HaticeBerkayBalat3103 @DILOS06 ben küvet aldım su kovası ve maşrapa aldım nevresim takımı aldım kumaşını dokusunu begendim ben hastane çıkışı aldım 5 li 4 lü Agız silme mendili aldım 2 li emzik aldım 3 lü Çorap aldım patik aldım kundak havlusu aldım bu kadar 😀☺️
Nurayselvii Bende anne yani bebek yatagı , bakim seti, kuvet seti , 3 cift çorap , şapka biberon temizleyici aldım 🥰
Fundabshn Bende banyo seti,biberon,emzik,örgü şapka aldım benden sonra annem gidip nevresim takımı, biberon temizleme fırçası, kaplumbağa oyuncağı,hastane çıkışı ,anne yanı yatağı almış pofuduk pofuduk 😊😊💕
Beti2 Emzik aldım birde ikili içlik atletlerden muslin örtü aldim bir tanede. Hastane çıkışları a 101 e göre çok kalitesizdi bil beni sasirtti
Fundabshn DILOS06 Fena değildi ilk başta kötü geldi ama yıkandıktan sonra öyle kötü olmadı yani parasına göre normal alabilirsiniz 💕😘