Bebegimile Kizlar nisan geldiginde hemen doktora gidilmeli mi ve nisan geldiğini nasil anliyorsunuz? Bugun iki kez cok az sümüklü sarimtirak akinti geldi normalde gelmiyordu nişan olabilir mi surekli doktora gitmek istemiyorum 35+2yiz
Volkitolki Bebegimile bende de geliyor 2parmak boyunda geliyor sürekli bende enfeksiyon var ama birde son aylarda akıntı olması normal derler benimde 37haftalık oldu
Busy Bebegimile benim de ilk başta dediğiniz gibi sarı geldi iki gün boyunca sonra bugün kahverengiye döndü pembesi karışımı. Doktora gittim açılma olduğu için normal dedi 3 cm açıklık olmuş. Nişan yani akıntı
Busy Bebegimile ben korktum gittim hemen ama sancın sıklaşınca gel dedi gönderdi 5 dk da 1 kere gelene kadar ya da suyun gelirse gel dedi
Bebegimile Busy yaa ben de bekliyim o zaman bugun gelmedi çünkü 2 gun once sancim cok çıktı acilmam yoktu erken diye serum verdiler sancilar dursun diye kontrol ediyim ben de
Bebegimile Busy himmm benim sancim vardi serumla durdurdular ondan sonra geldi boyle sümüksü bisey artık kontrol edicem devamlı
Busy Bebegimile haftanız erkenmiş dinlenin yormayın kendinizi. Nişan gelince haftalar sonra da doğum başlayabilir