Emine003 bende 7 haftalık oldum kanamam oldu biraz yoğun vardı, iki ayrı doktora gittim kesenin yanında kanama oluşmuş dediler, pruloton iğne verdiler halen dw kullanıyorum birde progestan hap ve sürekli dinlenmen gerekiyor canım, dikkat et kendine ilk bi ay dinlensen geçer eğer durumumuz aynıysa yani