Kbrdmr93
Selamın Aleyküm arkadaşlar öncelikle belirtmek isterim ki bu formdan çok şey öğrendim gebeliğimin son zamanlarında hep burda vakit geçirdim herkese teşekkür ediyorum. Evet bizim öykümüz de şöyle başladı son regl olduğumda sipral kontrol zamanım gelmişti doktor ultrasonla bakınca kaydığını çıkarması gerektiğini ifade etti.hemen beni aile planlamasına yönlendirdi gittim çok korkuyordum kızımda taktırmıştım ve aradan 5sene geçmişti regl olduğum için hiç acı hissetmedim hemen çıktı bende tabi o ay yani kasımda hemen hamile kaldım çalışıyordum beklemiyordum önce gebeliğimden sonra Rabbimin iki mucize verdiğini öğrendim şükürler olsun 🙏🏻 Ağladım önce tökezledim ama alıştım bu zorlu sürece ve tam36hafta yattılar içerde 27.07.2018 cuma günü kontrole gittik ve Nts de ikinci fetüsün kalp atışlarında sıkıntı görüldü hemen acile indim. Ve Doğuma aldılar biz şoktayız tabi neyse spinal sezeryanla dünyaya gözlerini açtılar rica ettim gösterdiler mucizelerimi ❤️bana götürdüler sonra ameliyat yarım saat sürmedi çıktım eşim ailem herkes beni bekliyordu gözler yaşlı tabi girerkende öyleydi sonra çocuklarım dedim eşim küçük oğlumuzun solunum sıkıntısı var ve başka hastaneye sevk edildiğini söyledi bende ağladım tabi ama yanımda ki oğlumu hemen emzirdim güçlü olmam gerekiyordu olmaya çalışıyorum hala🙁üçüncü gün çıktık hastaneden ilk gün ayağa kalktım zorlanmadım desem yalan olur ama sonrasında hep kendim kalktım yanma hissinden başka bi acım olmadı ha bi de bugün başlayan baş ağrısı göbeğim indi ilk güne göre sütümde buğün geldi çok şükür 🙏🏻 bizim öykümüz böyle okuyan herkese teşekkür ediyorum darısı tüm gebelerin başına herkese Rabbim kucağına almayı nasip etsin evladını bana da inşallah 🙏🏻Dualarınızı bekliyoruz 😭