MerveTaer Cemil Kaya ya gidiyorum 13 haftalık dün kız olacağını öğrendik 😳 Allah hayırlısını sağlıklısını versin 2 li tarama da yapıldı şimdi kan sonucunu bekliyorum . Açıkçası ben her şey yolunda mı diyorum gelişimi güzel haftasıyla uyumlu deyince doktorum hiç kilo ve boyunu sormak aklıma gelmiyor 😂