DerinMavii canım dikişi sorunlu olan ve normal doğum yapmış biri olarak yazıyorum tuvalette yanma asla olmuyor. Doğumum 1,5 saat sürdü ama dikişimde 1,5 saat sürdü sen düşün nasıl sorun yaşadığımı. İç dikişim çok fazlaydı enfeksiyon da çıktı dikiş tutmadı uzun süre uğraştılar ama içte olduğu için onu zaten hiç hissetmiyorsun sonrasında yani dışta 1 kesi 1 yırtığım oldu ufak ama onlarda beni hiç zorlamadı İnan ve çabucak iyileşti. Doğumdan 1 saat sonra banyoda makyaj yapıyordum ben 😁 önemli olan doğum sonrası temizliği ve pansumanı güzel yapmak 35. Günde ağdaya bile gitmiştim yani vajinadaki dikiş karındaki dikişten çok daha rahat