Dilaneliz Merhaba kızlar kızım 23 aylık ve 6 haftalık gebeyim gözüm korkmuyor değil sizlerin sezeryan arası kaç sene oldu acaba 2 buçuk sene yeterli bir süre mi?
Sosyalmom Dilaneliz ilk kalkış ilk yürüme çok daha kolaydı ilkinde acemilikte vardı tabii bu doğumum daha kolay geçti şükür . Hamilelikte son 15 gün zorlandım o da iç dikişlerim çok incelmiş ama sizin baya ara var bana göre sizin de kolay olur diye düşünüyorum 🙏