blueberyy00 Rapunzel21 ya ilk olacak sanırım Gebelik demi bu korkma annelik her korkunun üstüne gitmeyi öğretiyor insana emin ol hele o minik pıt pıt kalp atışını bı duy bütün bedenine yeni sürüm geliyor insanın sanki çok güzel yaşamayı nasip etsin hepsini rabbim
Eke Btl-Als 10 günlükken turşu aşerdim peşine armut. Asla öyle huyum yoktur yemeyede düşkün degilim. Rüyanda bebek falan gördünmü
blueberyy00 NeseA 😂😂 helal olsun kız en azından bı test yapaydin tecrubeliymissin kendini tanırsın da ne bilim 😂😂🤭
NeseA blueberyy00 😅😅vallah randevu aldım 1 ay sonrasına verdiler malesef Aydında doktor sorunu var özele gitmek istemiyorum bin tane şey çıkarıyorlar para için..
Rapunzel21 blueberyy00 Təşəkkürlər 😊 ablosum ☺️ inşallah ☺️🥰 Bu korkuyla bide ikiz olsun istiyorum 😅 ilk olacak olursa tâbiki
blueberyy00 Rapunzel21 ablosum diyorsn ya ne geliyor biliyor musun aklıma yaşı buyukde mi ablosum diyor acaba beni büyük sandığından mi diyorum konuyla bağımsız 😂😂🤭🤭 ben ilk gebeliğimde kaybettim ikizlerim olcakti yaşasaydı çok farklı bir heyecan ama genelde çoğu kadının hayali ikiz annesi olmak birde bu ara cok çok sık görüyorum ikiz annesi o kadar çoğaldı ki
Rapunzel21 blueberyy00 benim yaşım 23)) hem ablanın büyüyü küçüğü olmaz ki❤️içimden geldi Ablosum dedim ❤️😊 hayırlı olsun inşallah, mucize Allah’tan
blueberyy00 Rapunzel21 yaaa tabiki olmaz çok icten söylüyorsun ya merak ettim 🤭☺️ bende 23 umdeyim rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah
Btl-Als Citlenbikveannesi Testimi yaptım bugün erken gebelik testinde 2nci çizgi vardı ama rengi yoktu ve sadece ben gördüm ama bakalım bir kaç gün sonra tekrarlayacam
NeseA Eke gerçekten öyle bak balık burcluyum kimin için ne düşünsem hemen çıkıyor gerçekten 6. Hisim kuvvetli benim buna inanırım😍😅
Bfduam NeseA bu özel bi özellik bence. Ha kuvvetliliği herkesde olmaz. Rüyada karınca görmeye ne dersin,bebek görmedim ama onu gördüm:)
tontonhanim Ben adetinden 8 gün önce hediye kit gönderilmişti öylesine yaptım çok hafif silik çıktı 3 defa tekrarladım aynı adetten 5 gün once dayanamadım kan testi yaptırdım 3 haftalık hamileydim hiç bir belirtim yoktu bu yüzden beklemiyordum🤗