elaweannesi ebruzb ay ayne bende normalde pembiş takıntım war ama bu fiyat kaçmaz beni bile caydırdı pembeden 😂😂bedawa gibi ilk alışwerşim umarım gelir
b_e_b_e Bende istemedi. Ama bu sitelerde hep istiyor. N11 güvenilir bi site magazada 9.4 puanlı. Sıkıntı olmaz. En fazla iptal ederler siparişi yanlışlık oldu diye.
Crcs Bebegim000 https://m.n11.com/philips-avent-scf34811-uyku-arkadasli-ultra-soft-emzik-0-6-ay-z-P481600707?gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQjwt-6LBhDlARIsAIPRQcIhg-x2YzQoM-gfS2Qi_uDlADVtkV4b3yBVwZapgEv8-aRlAwj9VPIaAkq_EALw_wcB
Crcs Dilekcnkn merhaba emzik neye göre seçiliyor hiçbir fikrim yok ilk gebeligim. Google da çok kafamı karıştırıyor.
elaweannesi Crcs bu örnek doğru canım bu fiyatta kaçmaz bence al bende ilk hamileliğim kızımda olacak ama dayanamadım aldım