1cocuk1bebekannesi Lütfen ne yemeliyim ne yapmalıyım bilen varsa paylaşabilir mi 🙏🙏 35 haftalığım bebek 2300 doktor zayıf dedi. Bari 37 haftaya kadar 2750 -2800 yapayım kilosunu 😔
Seydacann 1cocuk1bebekannesi muz,kaşar, cicibebe süt , ceviz, et,tavuk Bildiklerim bunlar canım Tüketebilirsen bunları tüket
alyaninannesi2 1cocuk1bebekannesi nesquik kilo aldırıyor demişti biri. Onun dışında muz süt maden suyu ceviz bal tereyağ karışımı kaşar diye biliyorum
Melikemreclk 1cocuk1bebekannesi zayıf mi oluyor ben 33 haftalikken gittiğimde 1980 gramdi 36 haftama bir hafta kaldı o zaman gidicem bakalım kaç olmuş haftada 200 300 gram arası alıyorlar galiba doğuma yakın daha alırlar zaten