tgba715 Kızlar 15 dakikadır belime agrı giriyor hemen geçiyor, başka bir yerimde ağrı sancı yok. Bebeğin hareketlerini de baya hissediyorum. Bu haftalarda bunu yaşayan var mı neden oluyor olabilir?
Merveelisa tgba715 bebek hareket ettikce oluyor bende canım yaniyo belime kalçama bacaklarıma ağrı giriyo keskin bı ağrı
Mehtap61A tgba715 bek ağrısı, kasık ağrısı, Hatta bacaklarım uyuşuyo ağrıdan desem inanır mısın 🤦🏽♀️🤦🏽♀️ 36.haftanin içindeyim tam da 35 de başladı benimde ağrılarım ama normalmiş doktoruma sormuştum ☺️
tgba715 Merveelisa evet evet keskin bir agrı baskı uyguluyor da sanki ondan oluyor gibi de diyebilirim doğru söylüyosun Doğum sancısı böyle olmaz dimi
tgba715 Merveelisa teşekkür ederim cevap verdiğin için Allah sağlıkla zamanında nasip etsin bebeklerimize kavuşmayı
Tugbacelik2508 Benim de 35 de başladı hafif hafif bel ve kasik agrisi. 36 dayım şimdi oluyor hala ara ara. Doğuma hazırlık sancilariymis bunlar