Hatice_65 Selamlar, 7 haftalık hamileyim toxoplazmam pozitif çıktı avidite testini bekliyorum sonuçlara göre doktorum ilerleyeceğiz söyledi, toxoplazma enfeksiyonu pozitif çıkan yada çıktıktan sonra nasıl ilerlendi, bu durumu yaşayan var mı?
Nrzorlu Hatice_65 bana sadece kedilerden ve kedi olan ortamdan uzak durmami söyledi hamileliğim boyunca başkada bir bilgim yok canım benim 😊😊
Ouzc Hatice_65 merhaba hamileliğimin ilk günleri toxoplazma yüzünden ağlamakla geçti. İgm değerim pozitifti sonra negatif bir pozitif bir negatif çıkıyordu sürekli. İgm pozitif igg negatif ise avidite testi yaptirilmsz öncelikle bunu söyleyeyim çünkü benim böyleydi ve gittiğim kadın doğum doktoru boşu boşuna avidite yaptırıp beni bi hafta boyunca kalbim ağzımda beklettti. Toxoplazma da yalancı pozitiflik olabiliyor tahlilinizi hemen sonuç veren bi yerde yaptırın çünkü şimdiki doktorum dış lab. A giden sonuçlar beklediği için yanlış sonuç verebiliyor demişti. Ayrıca bu konuyu internetten çok araştırmayın toxoplazma ile ilgili inanılmaz olumsuz yorumlar var. Ben bu hatayı yaptım tip fakültelerinde kullanılan makalelere kadar okumaya kalktım. Sonucunu pozitif olsa bile bir ilacı var. Ayrıca ilk haftalarda bebeğe bulaş oranı düşük.
melikeguneyozalp Nrzorlu Kedilerden uzak durmayla alakası yok toxoplazma sadece kedilerden kaynaklı olmuyor çiğ tüketim de buna sebep oluyor, ayrıca evde bir kedimiz var benim toxoplazma igg de igm de normal değerde.😊
Dmllale Nrzorlu sadece kediden değil geşil yapraklı yiyecekler çiğ et de toxoplazma nedeni. Evde kedim var aylardır dışarda ki kedilere de bakıyorum ama benim negatif çıktı
Nrzorlu melikeguneyozalp Valla ben hiç arastirmadim da ama doktor direk öyle söyledi bana ilk defa da ondan duydum başka da bir şey söylemedi yanlış bir şey söylediysem kusura bakmayın lütfen 😊
melikeguneyozalp Nrzorlu Estağfirullah ne kusuru sadece bilgilendirmek istedim. Zaten toxoplazma açısından hamilelikte sucuk, sosis ve rafadan yumurta tarzı şeyler yenmiyor. Doktorunuz muhtemelen kedi dışkısı sebebiyle söylemiştir bizim doktorumuz sadece kumunu eşiniz temizlesin dedi harici şuan koyun koyuna yatıyoruz.😊🤩
Nrzorlu melikeguneyozalp ohh ne güzel bir sıkıntı olmasında önemli olan o 🥰 teşekkür ederim bu aradaa sizedee gercekten sucuğu falan bilmiyodum ve yiyodumda arada dikkat edecem bundan sonra 😊😊
Eddos00 Hatice_65 anladigim kadariyla senin igg pozitif bu durumun korkulacak bir yani yok daha once gecirip atlattigini gosterir
Hatice_65 Ouzc merhaba ıgg ve ıgm ikiside pozitif, 8 buçuk haftalığım hala kalp atışı yok,üzgünüm bu konuda aklıma bile gelmezdi böyle bişey
gozgozanne Ouzc canım benim ikisinin de pozitif olduğunu bugün öğrendim ve çok tedirginim onternette çok kötü şeyler yazıyor. Sen nasıl yol özledin ? Adivite testi yapıldı salı çıkacak ama.kendimi çok tedirgin hissediyorum bebeğe bir şey olur mu acaba
Hatice_65 Eddos00 evet ikiside pozitif ama ıgm aktif geçirdiğimi gösteriyor avidite testi bekliyorum ikiside pozitif olduğundan dolayı
Ecet Hatice_65 ben de çıktı aynı 7 haftalıkken sınırdaydı ama antibiyotik tedavisine başlandı tam 3 hafta antibiyotik kullandım bugün yine gittim toxodan mı neden bilmiyorum kese içi kanama göründü. Progestana başladım kan verdim tekrar bakılacak toxoplazmaya ona göre antibiyotike devam edilecek inşallah düzeliriz dua edin 😢