Oglununannesi anneler hep der ya anne olunca anlarsın annenin kıymetini gerçekten öyleymiş,çok zor geliyor bazen.
Bebeğime bir şey olacak korkusu,bana ve sevdiklerime bir şey olacak korkusu.
Şeytan vesvese de veriyor,duâ etmeye çalışıyorum ama tamamen kurtulmak,akıldan çıkarmak çok zor.
Aklıma kötü şeyler gelince oturup ağlıyorum.
İnşallah yavrularımızı sağlıkla,hayırla kucağımıza alırız.
Rabbim evlatlarımız ile bizi imtihan etmesin.
Doğumdan sonra belki azalır diye düşünüyordum ama şimdiki kaygıların yerini yenisi alacak gibi.
Annelik zor,Rabbim sabır ve güç versin.