OOzge25 bilmiyorum hastaneye gittim bi de doğum sancısı tanımına o kadar benziyordu ki doktor bile beni arayıp soruyordu gelene kadar😀 hem beni rahatlatmaya çalışıyor hem de saate bir arıyordu. Neyse çok şükür değilmiş. Daha 22 gün var ve ben 22 gün uyumak dinlenmek istiyorum 😀 😀