Ozlem0625 Merhaba haftaya persembe tam 38 hafta oluyorum ve doktorum catı muaynesi yapacakmis . Muayne esnasinsa neler yapmaliyim . Bu bi hafta neler yapsam muaynem sikintisiz gecer.
Busy Ozlem0625 bugün daha muayene oldum 5 saniyelik bi şey. Parmağını sokuyo çıkarıyor. Anlık bi şey. Hiç korkmayın
honeyland 333 ultrasonda belli oluyor mu doğumun nasıl olacağı acaba doktor alttan bakmadan da anlayabiliyor mu ?
Cero-19 Busy kaçıncı haftada yapılıyor acaba, özel hastaneler erken den yapıp bakıyormuş , ben devlete gidiyorum bakmadı, rahim darlığım ve yamuklugum vardı sordum bakmadılar 🤷♀️
Ozlem0625 Busy tesekkur ederim destek verdiginiz icin . 😘🥰 Kotu seyler okudum haliyle gerildim biraz ,🤦
Busy Cero-19 Cero-19 ben de devlete gidiyorum doğumda sancın gelene kadar bakmıyorlar devlette genelde. 39+3 üm bugün lekelenmem oldu sancım çıktı nst de o yüzden hem açılmaya baktı hem çatıya. Doğum olacağı zaman bakıyorlar yani
Egeninannesi1 Ozlem0625 Eşiniz veya kendiniz perine masajı yapmaya başladınız mı? Eğer başladıysanız korkulacak hiç birşey yok acı vs. öyle birşey değil. İnanmayın acıyor diyenlere. Herkesin ağrı eşiği, vücudu farklı. Bol bol nefes alın ve sıkmayın kendinizi 🌼
Ozlem0625 Egeninannesi1 nefes egzersizi pilates yapiyorum masaj icin yag fln aldim ama gec mi kaldim acaba ?
kubraakbas Doktorunuz çati muayenesi yapmadan önce yapacağını söyledi mi kızlar Çarşamba kontrolüm var 36+3 olacağım en son 3 hafta önce gitmiştim herhangi bir şey demedi 😶 Özele gidiyorum ben de