Szsz Bebegİm ağladı kendine gelmedi çok kortuk eşimle ,,,3 buçuk aylık nefesi kesildi birden sustu benim gibi yaşıyan olan varmı lütfen yazarmisiniz
Senayyalcin Szsz Kendine gelmedi falan diyorsunuz kesinlikle bir doktora gösterin ne olur ne olmaz ihmal etmeyin lütfen
Emineyavuz_53 Szsz gaz sancısı olabilir mi ? Bide uyku düzeni ilusuyir uyku saatlerinde de yapıyor olabilir .
Szsz Emineyavuz_53 çok zor kuzum uydu yatrimadim daha şimdi zarzor uytum uyanınca saliyorum uyuyor uyanıyor başındayım
Emineyavuz_53 Szsz masaj yap canım karnina benimde sancım.var şu an eşimi uyandirsammi uyandirmasammi diye düşünüyorum . Sola yattım belki biraz geçer diye . Adet sancısı gibi fena ..