asli_gulkaya Çatı muayenesi doğumu tetikler diyorlar sizinde çatı muayenesi olupta biran önce dogum gerçekleşen oldu mu ?
EsraBu asli_gulkaya öyle bişey oldunu sanmıyorum o kadar uğraşıyoruz doğum olmuyo bi çatı muayenesi mi tetikliycek ben 4 gün önce oldum hissetmedim bile
Aylin2011 asli_gulkaya benim ikinci gebeliğimde kontrole gittim 39+5haftalıktı doktorum çatı muayenesi yaptı 6cm açıklık çıktı sancım olmadığı için sacını başlatır dedi ama yine sancım olmadı yatışım yapıldı suni sancı verdiler ikinci çatı muayenesinde birden doğurmaya başladım😂
Mujde0808 asli_gulkaya ya bence hic alakasi bile yok cati muayenesi iki parmak sokuyo nereye kadar gidiyo sanki o zaman iliskiue girince de dogumu tetiklemesi lazim😬
asli_gulkaya Bi kaç yerde öyle okudum tabi doğruluk payı nekadar var bilmiyorum araştırdığımda da tetikleyebilir dediği için merak edip sorayım dedim :)
EsraBu asli_gulkaya keşke o kadar kolay olsa o kadar squat yapıyorum düzenli perina masajı yapıyorum sıcak suda bekliyorum gelmiyo valla
asli_gulkaya Mujde0808 Çatı muayenesi anne ve bebek için tehlike yaratmasa da, doğum olma olasılığını da tetikleyebilir. Bu nedenle 37. haftadan önce yapılmaz.6 May 2020 Diye okuduğum için soruyorum.
zynperkl asli_gulkaya Bende ıkı gun once oldum dogumu tetıklıcek bı sey yapılmıyor ben doktoruma sordum ınanmayın boyle seylere dedı