iremdogu220 Yarın 2. Ayım bitiyor Allah’ın izniyle. Ama benim karnım büyümeye başladı. Normal midir ? İkiz olduğu için erken büyür diyorlar
Aydabdullah iremdogu220 aslinda alakasi yok bu kisinî vucut tipi ve bebeklerin kilosu ile alakali korkma yani ❤️
slnacar iremdogu220 büyük ihtimal gaz o haftalar da benimde şişti sanıyordum ama net büyümeyi 15 haftadan sonra hissettim yavaş yavaş şuan 20 yiz ikiz olmasının büyüklüğünü şuan hissettik diyebilirim :)
Aylin2011 iremdogu220 her kişinin yapısı farklı benim iki gebeliğimde de karnım yoktu üçüncüye ikizlerime hamileyim 26.haftadan sonra büyümeye başladı şuan 33+2olduk
Gurbetten iremdogu220 Evet benim de öyle oldu çok erkendi ama az da olsa çıkmaya başlamıştı 11-12. Haftalarda
Selenimo iremdogu220 Benimde bebişler ikiz 10+5 ten gidiyorum ve benim karnım 8. Haftada başladı büyümeye :) çok normal ikiz hamilelikte çok erken karın şişermiş doktorum söyledi