Etimesguttan istasyon caddesinden eskışehır yolu aşti terminal yazan dolmuşa biniyorum ben şehir hastanesinde söylüyorlar orda inip durağa yürüyorsunuz 113 nolu otobüs kalkıyor hastanenin içine dilerseniz yuruyedebilirsiniz ama yürüyemem derseniz otobüse binip hangi bölümde inecekseniz o durakta inebilirsiniz