svmeybgl Bilge35 yalnız nede güzel 6.5 ayını geçirmiş olmuş doğuma da az kalıyor haliyle . Biz Burda başından itibaren gün sayıyoruz 😅
sudamlasi Filee zararı olur mu bilmiyorum ama bende bilmeden 14.haftamdan 18.haftama kadar minoset plus içtim ayrıntılı ya girdim bişey yok şükür inşallah ta olmaz.
Arenn Benim migrenim vardi sayisiz ictim plus hic bisey olmadi merak etme doktoruma sordum bisey olmaz ama icmesen daha iyi dedi kuvvetli bir ilacmis . Normal parol minoset ic dedi simdi oyle yapiyorum
Betus93 DidemDzltaDinel ilk uc ayda da iciyorsun. Ben hamileligimin basindan beridir antibiyotik kullaniyorum. Gecmeyen enfeksiyonum var. Oyuzden esnek olmakta fayda var. Sikinti yapmasin kimse ilaclardan yana