viildaaannn Biz kiracı oldugumuz için bebek odası yapmıyoruz büyüyen beşik ve ben birde şifonyer yada 2 kapaklı dolap almayı düşünüyorum hangisi daha mantıklı sizce
Berrycherry viildaaannn yeriniz varsa bence dolap çünkü bir sürü eşyası var, bezleri, küveti, nevresim takımları vs vs.🙈
Gunesim1 viildaaannn bence şifonyer fazlasıyla iş görür. Benim dolabın yarısı boş kaldı giysileri o kadar küçük Ki yer kaplamıyor