iki_prenses_annesi Kderdenzmsl aaa bana da geldi şimdi siz deyince bı baktım en altta çikti ne demek oluyor ki bu 😁
Kderdenzmsl iki_prenses_annesi Zaman daraliyo demek sanırım 😁😁🤭 bastıktan sonra ne oluyo çok merak ediyorum bende 😀😀
iki_prenses_annesi Kderdenzmsl şimdi merakima yenik düşmek istemiyorum ama kendimi de tutamıyorum bassam mi 😁
denizinnannesi Kderdenzmsl ben bastim sonra geri düzelttim pazartesi gerçekten basicam allah nasip ederse bas icinde kalmasin 😂😂
Hidayetliya Kderdenzmsl zamnnda gelir İnşAllahh cnm 🤲🤲😊 bnde 32 ye girdim kasılmalae ağrılr var bi iki hftadr inşAllah bekler 38 e kdr 🤲🤲karnmda aşağıda.. Kafasda aşağıya dönmş çoktan 28 den beri 🤦♀️ zmnnda gelirlr inşAllah 🤲🤲
Kderdenzmsl Hidayetliya amiin inşallah zamanında sağlıkla kavuşuruz hepimiz benimde kasılmalar ağrılar var
Kderdenzmsl denizinnannesi 🥰 Allah size bağışlasın inşallah 🤲 ikinci kızım da yolda oda Ada olucak sanırım 😁 Allah’tan o unisex değil
denizinnannesi Kderdenzmsl evett net isimleri severim ama babasi israrci bizde o isim konusunda ama kizim olursa defne koyumda bari uyumlu olsun 😂😂 ada ismide cok hos bu arada
Kderdenzmsl denizinnannesi Defne mız var akraba da olmasa bizde düşünmüştük 😁 eli kulağında gelmek üzere ama hala kesin değil isim😁