Eris94 Merhabalar ben 3 sene önce hamile kaldım fakat kalbi durduğu için kürtaj oldum 3 senedir korunmasız ilişki oluyor fakat gebelik yok kürtaj sonrası bazen kanallar tıkanıyormuş bu durumu yaşayan var mı ?