kadifemsii mavi_kus yeter canım . En acilinden ne ihtiyacın varsa onu al. Ben e bebekten 200 TL ye anne baba yanı almıştım babynest te derler adına. Kızım 15 aylık hala arada içinde yatırıyorum dalınca alıyorum çok işime yaradı. Almadıysan bi düşün
gozde3592 mavi_kus sağol canım ama sen bebişine kullan onun nasibi ben şaka maksadıyla yazdıydım ❤️Mutlaka bi eksik vardır olmadı oluncak da alabilirsin bebişine
mavi_kus Umay34 yine e bebekte indirimden sadece tek bornoz almıştım bi tane ama set gibi bir şey almadım
mavi_kus Minisomini zaten numarayla üye olmuştum kasada geçen bi alışveriş yaptım 700 ₺ lik falan kendiliğinden gelmiş
Guney16_Enes21 mavi_kus E bebeğin 24lü ıslak mendili var 150 lira bence ondan alın çok lazım oluyor. Ben 24lü bi kutu aldım maddi imkanım olsa 1 kutu daha alırım ilk zamanlar çok fazla ihtiyaç oluyor
mavi_kus Guney16_Enes21 baby turco ikincisi 1₺ indirimden 24 lü almıştım geçen gün ıslak mendili 104 ₺
Guney16_Enes21 mavi_kus Yaa çok uygunmuş fiyatı peki kalitesi nasıl havlu gibi mi mendil gibi ince mi ben ilk oğlumda da baby me yenidoğan ıslak mendil kullandım hep memnun kalınca bunada ondan aldım
Mertttarden mavi_kus almadıysanız çıngırak ya da hışırtılı kitap. Ya da ek gıda zamanı için önlük suluk kaşık falan
Gecegunesi Oyun halısı ve oyuncak kısımlarını alabilirsiniz , bizim oyun halısı ikinci çoğuğa çıkartacağım memnunum baya e bebekten