Umarım hamilesinizdir ama bu durum yumurta geliştirici ilaç kullandıysanız biri çatlasa bile diğerleri de büyümeye devam ettiği için kaynaklanmış olabilir
Ben tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım benden 10 tane yumurta toplandı ama gebeliğimin 5.haftasındayken bile verilen ilaç etkisiyle büyüyen ve kistlesen yumurtalarım oldu. Yumurtalığım da bundan dolayı büyüktü. Zamanla düzeldi. Gebelik olmayınca da adet kanamasıyla atılıyormuş.