bsrakaradayi Arkadaşlar 32 haftam bitecek ayaktayken aniden alttan bir acı vuruyor gidiyor bu yalancı sancı mı acaba ?
ezojuk O bendede oluyodu ins sancı degildir diyordum kasıkta degil resmen rahmin icinde sızı korkmaya basladım ice