Nslhnshn Arkadaşlar cok kaşınıyor günlerdir napicam nasıl gecer ya özellikle uc kisimlari elimi çekemiyorum neden olur ki
Liyuzamom Nslhnshn o haftalarda bende çok çektim bu sorunu iyi bi şey mi yapıyordum bilmiyorum ama kolonya sürüyordum anca geçiriyordu. Yoksa acıyana ağrıyana kadar kaşıyordum