sevo1 Merhabalar. Anne yanı yatağı bakıyorum. 5-6 ay kullanıcam. Öneri alabilir miyim ? Nelere dikkat etmem gerekiyor ? 5-6 ay için çok kaliteli olması önemli mi ?
-Enise05 sevo1 ben BİM’den aldım güzel ama yumuşaktı arabanın arkasında da yatırmayı düşünüyorum siz ne şekilde kullancaksknjz
Volkitolki sevo1 joell marka katlanabilir anne yanı beşikleri çok iş görüyor oğlum 8ay yattı kızıma kullanıcam şimdi yatak ile aynı hizzada
autumn sevo1 ben joie roomie aldım e bebek ten fiyat görüntü ve sağlamlık olarak en çok o hoşuma gitti chico next i çok oneriyorlar ama bana fiyati gereksiz yüksek geldi