Bhravsar Kızlar daha 5. Haftadayım ailem ve çevredekiler sürekli üst raflardan uzanarak birşey alma diyorlar düşük olur diye siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ? Okuduğum yazılara göre de böyle birşey düşüğe sebep olmaz diyor
-Ozge- Bhravsar banada öyle diyorlardı etrafımdakiler son ayıma girdim hâlâ uzanma yükseğe diyorlar eskiden kadınlar istemedikleri gebelikler oluştuğu zaman bebek düşsün diye perde söküp takarlarmış düşünün yani oyuzden gerçeklik payı olsada olmasada dikkatli olmakta fayda var diye düşünüyorum
Volkitolki Bhravsar 1-2seferden bişey olmaz ama bebek emzikten düşer derler çok uzanmamaya çalış bende 37hagtalıgım uzandığın zaman sancı giriyor
1mervedir Bhravsar ben bunu doktoruma sordum o bana dedi ki eğer bebeğin sağlıklıysa bir sorunu yoksa sen apartmandan atlasan aşağı hiçbir şey olmaz ama bebeğin sağlıksız zaten vucüttan atılması gereken bir bebekse elini kafana götürsen düşer dedi düşen bebek annenin hatası değil mutlaka sorunludur dedi
Uuzum Bhravsar tabiki tehlikeli bi durum emzikten duser derler büyükler bilimsel olarak da doktorlar uzanmayin biyerlere diyo hep rahimin açılma gevşeme ihtimalinden sanirim
Bhravsar Ama memlekette değiliz başka ilde yaşıyoruz ve tekim mecbur kalıyorum temizlik yemek Herşey bana bakıyor dikkat etmeye çalışıyorum bende ama bazen unutuyorum umarım sorun olmaz
Happycivcivmom Tabi ki düşer sakın yukarilara uzanma ev isi yapma uzandiginda ayaklarini yukari kaldir bebek tutunsun iyice