FeriDee mervegly_7 valla girilmiyor artık insanım giresi dr gelmiyo. Bakım yapılıyormuş ne zaman bitecekse bakim anlamadık. Happy kids de hiç bi sorun yok
pamukkizimm Hata oluyor bir de birine yanıt verirken yanıt kutucuğu teeee en başa çıkıyor yazarken de kasıyor gibi oluyor bence bi çözüm bulunsun artık girmek istemiyorum uygulamaya