MiniMiniKus deletedmom87894 5 li de var 10 lu da Hastaneye vermek için 10 lu tercih ediliyor genelde 5 lide 2 tane alsan yeter Çok giyemiyorlar zaten aşırı küçükler çünkü
mavi_kus deletedmom87894 10 lunun içindeki iç zıbın lazım oluyor göbek bağından dolayı onu ayrıda alabilrisiniz
emrbalayse deletedmom87894 5 li alıp battaniye ekleyebilirsin. Bazılarında zıbın da olmuyor. Onları eklersin. Tabiki şart değil. 10lu parçaların hepsi verilmiyor zaten hemşireye
Yzaman deletedmom87894 ben 10 lu almadım hemşireye vermek için 7 li hastane çıkışı aldım içine battaniye koyacağım ek olarak sadece
Melikemreclk deletedmom87894 Ben tek tavşan tulum eldiven şapka battaniye takım aldım evde zıbın var içine zıbın eklicem yarım kollu yada uzun bence takım 10 ki olmasına gerek yokki hepsini üst üste giydirniyorlar sonuçta ve iki tane alt üst pijama koyicam