Kızlar, uzun zamandır havlu&bornoz takımı bakıyordum internetten fakat bir türlü karar verip alamamıştım. Bugün ise Civil mağazasına girdim ve orada tekli bir havlu beğendim. Havlunun kumaşı çok güzel geldi, yumuşacık fakat biraz ince gibi. İnce olması sorun olur mu, aklıma takıldı ?