Hilallllllll Bizimde sag gözünde kayma vardi göz doktoruna goturduk zamanla duzelir dedi cok sukur 1 yasindan sonra duzeldi kendiliginden duzelme sansi vardir belki onunda HilLllyyy
Sedaince HilLllyyy bence doktorunuzu değiştirin cinsiyeti bile o haftalarda net söylüyorlar şaşı olduğunu nerden anlamış ben olsam bikaç dr gözükürüm
Gizemmihra HilLllyyy çocuk o hafta gözünü bıle açamıyor doktor sacmalamıs gibi geldi detaylı olsa yıne daha net anlaşılırdı sen detaylıda baktır tekrar çok takılma şimdiden doktor değiştir