32 haftalik oldum 2 gün evel doktora gittim ve yine monurol şase verdi..Dün içip yattim ama 1,5 saat sonra uyandım tuvaletim vardi yani sabaha kadar durmadı..Şimdi yine aşırı yoğun yeşil akıntı var..Ne yapacağım bilmiyorum..Artık fitil de etki etmiyor vermiyor bile..Antibiyotik de 20.hafta verdi azosilin etkisi olmadı..Suyu zaten içmekten kuscaam artk..Sezeryan dogumda sorun olmaz inşallah..Başka ne yapabilirim enfeksiyon için çok korkuyoruz:(Başka ilac veren doktorunuz var mı, varsa ne veriyor?Üniversite hastanesine mi gitsem diyorum ?