Sila_07 2 Li taramam riskli çıktı demiştim doktor belirli bi olumsuzluk görseydim ultrasonda görürdüm onlarda ki bulguları göremedim ama için rahat etsin istersen nifty testini yaptır dedi sizce yaptırmam gerekiyor mu ??
Rabiasaglam Bu tahliller hiç bir zaman net cevabı vermez ki doktor bile söylüyo ama benim içim rahat etsin ben herşeyi yaptırmak istiyorum dersen yaptır 😊 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin